SSS - Kargo ve Teslimat

Sonuç Bulunamadı.

Sıkça Sorulan Sorular

Kaç günde kargolanır?
Tüm stickerlar özel olarak üretilir ve çoğu sipariş 2-3 iş günü içinde gönderilir. Toplu siparişler için üretim süresi sipariş miktarlarına göre değişir. Kargo süreleri seçilen kargo yöntemine göre değişir. Aras Kargo gönderimizi 0-600 km arası mesafeler için 1 günde, 600 km ve üstü olan mesafelere ise 2 gün içinde teslim etmektedir.
Bu yardımcı oldu mu?
12
2
Kargo ücreti kime ait?

Aras kargo ile 250 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır.

Bu yardımcı oldu mu?
8
3
Kargo ücreti ne kadar tutar?

Siparişte bulunduğunuz ürünün boyutu ve ağırlığı gibi kriterler kargo ücretini belirler ama genel olarak 30-50TL arası ücreti vardır.

Bu yardımcı oldu mu?
5
4

Sıkça Sorulan Sorular

Hangi kargo firmasını kullanıyorsunuz?

Anlaşmalı olduğumuz kargo firması Aras kargodur fakat bazı durumlarda PTT ve Sürat kargo ile de gönderim yapılmaktadır.

Bu yardımcı oldu mu?
7
4
Kargoda ürünüme fiziksel zarar gelebilir mi?

Ürünler sipariş boyutuna göre karton içinde veya rulo ile kargolanmaktadır bu sayede ürünler hasar görmeden elinize ulaşır.

Bu yardımcı oldu mu?
2
2
Ürünüm kargo sırasında hasar görmüş, ne yapmalıyım?

Sipariş verdiğiniz ürünleri teslim alırken;
Gönderiyi teslim alma aşamasında, kargo paketinin herhangi bir yerinde ıslanma, ezilme görmeniz durumunda veya gönderinin herhangi bir şekilde hasarlandığına dair şüpheniz var ise; teslim alma aşamasında gerekli kontrol için tutanak tutulmasını talep etmeniz gerekmektedir. İlgili tutanak kargo yetkilisi ile beraber doldurulacak olup, bu işlem öncesi gönderinin teslim alındığına dair imza atılması gerekmektedir. İlgili tutanak dâhilinde gerekli değerlendirmeler yapılacak olup, gönderide taşıma esnasında oluşan bir hasar veya zayiat tespit edilirse kargo firmasının tazmin sorumluluğu çerçevesinde gerekli işlemler yapılacaktır. Kargoyu teslim alma durumunda, yetkiliye iletilmeyen veya sonrasında yapılacak talepler kabul edilmeyecektir.

Konu hakkında bir endişeniz olması durumunda lütfen bizimle iletişime geçiniz.
Kargo esnasında olası zararları önlemek için, paketlemeye olabildiğince özen gösterdiğimizi bilmenizi isteriz.

Bu yardımcı oldu mu?
3
2
İstediğim saat aralığında teslimat yapılır mı?

Sipariş vermiş olduğunuz ürünleri, kargoya verdikten sonra, size kargo takip bilgisi göndereceğiz. Bu bilgilerin içerisinde; İlgili kargo firmasının size teslimat yapacak olan şube bilgisine de ulaşabileceksiniz. İlgili şubeyi arayıp teslimat saati konusunda bilgi alabilirsiniz. Size teslimatı yapacak olan şubenin yoğunluğuna bağlı olarak, teslimat saatlerinde farklılıklar olabilmektedir. Dolayısıyla hangi saat aralığında teslimat yapılacağı konusunda bir bilgi veremiyoruz.

Bu yardımcı oldu mu?
3
3
Yanlış bir adres verirsem ne olur?

Ödeme sırasında bize yanlış bir adres verdiyseniz, lütfen hemen bizimle info@stickerhouse.com.tr adresinden iletişime geçin. Kargoya verilmiş siparişlerde adres değişikliği yapılamaz.

Bu yardımcı oldu mu?
4
3