SSS - Üyelik ve Genel Sorular

Sonuç Bulunamadı.

Sıkça Sorulan Sorular

Ürünleri hangi kanallardan satın alabilirim?
www.stickerhouse.com.tr internet sitemizden ayrıca n11.com, ciceksepeti.com, trendyol.com, hepsiburada.com’dan da Sticker House aracılığıyla ürün satın alabilirsiniz.
Bu yardımcı oldu mu?
8
7
Fiyatlarda pazarlık payı var mı?

Stickerhouse.com.tr 7/24 hizmet veren ve online satış yapan bir firmadır. Tüm müşterilerimize aynı seçenekleri sunabilmek adına Stickerhouse.com.tr’ye özel sunulmuş fiyatlarda herhangi bir değişiklik yapılamaz. Toplu ürün alımlarınız için bizimle info@stickerhouse.com.tr adresinden iletişime geçebilirsiniz.

Bu yardımcı oldu mu?
7
7
Siparişim eksik çıktı, ne yapmalıyım?

Siparişler, kargoya verilmeden önce kontrol edilir, eksiksiz ve kusursuz olarak kargoya verilir. Eksik veya hatalı ürün olduğuna eminseniz durumu sipariş numaranız ile info@stickerhouse.com.tr adresine bildiriniz. Müşteri temsilciniz size hızlıca dönüş yapacaktır.

Bu yardımcı oldu mu?
10
3
Ürün defolu çıktı ne yapmalıyım?

Siparişler, kargoya verilmeden önce kontrol edilir, eksiksiz ve kusursuz olarak kargoya verilir. Eksik veya hatalı ürün olduğuna eminseniz durumu sipariş numaranız ile info@stickerhouse.com.tr adresine bildiriniz. Müşteri temsilciniz size hızlıca dönüş yapacaktır.

Bu yardımcı oldu mu?
8
9
Ürünü iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Satın almış olduğunuz bir ürünü 14 gün içinde iade edebilirsiniz. İade edilecek ürünün kesinlikle kullanılmamış olması, ticari vasıflarını yitirmemiş olması, ambalaj ve içeriklerinin tam olması gerekmektedir. Müşteri, ürünü teslim aldığı gibi iade etmekle yükümlüdür. Böyle bir durumda, iade etmek isteğinizi belirten formu doldurup, ürün ve faturanızı firmamıza kargo ile gönderebilirsiniz. Gerekli incelemeler yapılıp iadesinde kusur olmadığı birimlerimizce onaylandıktan sonra, 1 hafta içinde ürün ücreti hesabınıza veya kredi kartınıza geri yatacaktır. Bu işlemler sırasında oluşacak kargo ücretleri müşteriden kesilecektir. Sticker House; üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumları tespit ettiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürünü iade almayacak ve bedelini iade etmeyecektir.

Bu yardımcı oldu mu?
4
8
Özel istek üzerine ürün üretiyor musunuz?

Evet üretiyoruz. Özel tasarım isteklerinizi info@stickerhouse.com.tr adresine mail atarak yapabilirsiniz.

Bu yardımcı oldu mu?
4
9
Üye olmak zorunda mıyım?

Alışveriş yapma, indirimlerden yararlanma, yorum yazma ve puan verme işlemleri için üye olmanız gerekmektedir.

Bu yardımcı oldu mu?
7
11
Yurt dışına sipariş gönderiyor musunuz?

Şimdilik böyle bir seçeneğimiz bulunmamaktadır.

Bu yardımcı oldu mu?
6
8
Üyelik ücretli mi?

Hayır, üyelik ücretsiz bir servistir.

Bu yardımcı oldu mu?
7
6
Üyelik bilgilerime üçüncü şahıslar ulaşabilir mi?

Kesinlikle hayır; Sticker House, müşterilerinin kişisel bilgilerini Gizlilik İlkesi dahilinde saklar. Bu bilgilere üçüncü şahısların ulaşması olanaksızdır.

Bu yardımcı oldu mu?
5
4
Parolamı unuttum, ne yapmalıyım?

Parolamı Unuttum butonuna tıklayınız.

Bu yardımcı oldu mu?
10
5
Üyelik bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?

Sisteme giriş yaptıktan sonra, sağ bölümde Hesabım butonuna basarak, üyelik bilgilerinize ulaşabilirsiniz, dilediğiniz bilgiyi değiştirebilirsiniz.

Bu yardımcı oldu mu?
10
2